thenailheaven.blogg.se

2013-05-19
19:07:50

Hur jag ska göra :)
Nu tänkte jag skriva lite snabbt hur jag ska göra när jag ska låta mina naglar vila :) (jag kommer också lägga upp tips på hur man kan få naglarna att växa på olika sätt också)
Jag har tagit bort allt nagel lack från naglarna och jag har klippt och filat ner dem (så de kan växa sig starka från grunden) jag ska låta de vara i 4-5 dagar sedan ska jag ha på en nagelförstärkare från depend eller ett bas lack. Och så ska jag ha det tills de blivit lite längre och starkare :) nån gång under veckan så ska jag avslöja ett sätt att få naglarna starka med olja, salt och lite vatten! :) (ifall man får starka naglar växer de oftast bättre eftersom de inte kommer att gå av lika lätt)
ha det bra så syns vi här på bloggen eller yutubekanalen! :)
//Lisa

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: