thenailheaven.blogg.se

2013-03-19
20:03:18

Tips på bra nagellack

Hej nu tänkte jag tipsa om några bra nagellack som jag har! :) det guldiga på bilden är ett gratis lack som man kan få med i lite allt möjligt, man kan tro att de är dåliga och har låg kvalité men så är det faktiskt inte! De är ofta fina färger de torkar snabbt och sitter länge så de får !!!! utav !!!!! möjliga :) sedan har vi ett lack som är från nordic cap of sweden och de är jätte bra! Mina sånna lack har jag köpt på Ica för 10 kr st (vet ej om de finns kvar) de torkar snabbt de har fina färger och man måste högst måla två lager med dem så de får !!!!! av !!!!! möjliga. Sedan har vi de gula från loreal Paris de kan man köpa lite överallt jag köpte mitt på h&m jag tycker om de för att de torkar snabbt och de finns många färger att välja bland. Men dock så tycker jag att penseln är dålig... Men den får !!! och en halv av !!!!! möjliga. Det sista lacket är ett lack från kiss jag tycker att det super bra! De har långa och smala penslar och de är super att göra detaljer med! Man kan köpa dem i trepack och de kan man hitta lite var som, jag köpte mitt på Ica. De får !!!! av !!!!! Möjliga. Ha det bra så syns vi på bloggen eller youtube-kanalen! //Lisa


Kommentar:
#1: Eve

Fint!

Svar: haha tack eve! :D<3 hoppas du bir frisk snart! :D
thenailheaven.blogg.se

2013-03-22 @ 17:54:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: