thenailheaven.blogg.se

2013-05-10
10:20:05

Blue Midnight Sky
Ja, då kom den. Jag gjorde den inte så bra men jag hoppas i alla fall jag kan ge lite inspiration med den! 
1. Jag började att måla hela nageln med den ljusblåa färgen. Efter det gjorde jag "en fransk manikyr" kan man säga med den mörkblåa färgen.
2. Jag tog den silverglittriga färgen och målade prickar längst kanten där dom 2 färgerna korsades. Stora prickar till vänster och mindre och mindre desstu längre till höger jag kom.
3. Sen tog jag den silvriga färgen igen och gjorde spiraler med den på den mörkblå färgen. Stora prickar längst ut, mindre där inne.
4. Jag använde mig av:
Ljusblå: Claudia, nr. 175
Mörkblå: Nails Supreme
Silver: Nails Supreme
//Matte :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: