thenailheaven.blogg.se

2013-05-11
17:39:59

Glitter!
Idag testade jag att göra L's glitter och det blev supersnyggt! Jag rekommenderar verkligen att testa! Jag ska förresten imorrn (om jag hinner) göra en till nageldesign med några gamla pärlor jag hittade på vinden. Antagligen kommer det bli den mest "utstickande" designen jag någonsin gjort. Jag kommer göra den färgglad och pillig med olika smått och gott på! Jag vill också be om frågor som jag eller L kan svara på t.ex: "Kan ni visa hur man gör tidningsnaglar?" eller: "Jag har aldrig lyckets med vattennaglar kan ni visa och ge tipps?". Jag vet inte hur det är med L men jag kan kan svara på frågor om akrylnaglar eller hur man använder tippar (t.ex) eftersom jag har naturliga naglar.
//Matte
P.s Skicka många frågor nu!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: